بازار فایل

فروشگاه بازار فایل در زمینه فروش فایل فعالیت می کند و با بیش از هزاران فایل در تمامی زمینه ها در خدمت شما دوستان می باشد

بازار فایل

فروشگاه بازار فایل در زمینه فروش فایل فعالیت می کند و با بیش از هزاران فایل در تمامی زمینه ها در خدمت شما دوستان می باشد

فروشگاه بازار فایل در زمینه فروش فایل فعالیت می کند و با بیش از هزاران فایل در تمامی زمینه ها در خدمت شما دوستان می باشد

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

راکت بدمینتون از جمله وسایل ضروری برای انجام بازی بدمینتون بوده، از یک قسمت سر و یک قسمت دسته تشکیل شده است. نوع راکت بدمینتون که افراد مبتدی با افراد حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌دهند متفاوت بوده که در این مقاله به بیان آن می‌پردازیم، همچنین اگر قصد خرید این وسیله را دارید نکاتی را بیان می‌کنیم تا بتوانید خرید کاربردی داشته باشید.

ضرورت خرید راکت بدمینتون

بدمینتون از جمله ورزش‌های محبوبی است که امکان انجام آن در فضای باز و یا باشگاهی وجود داشته و برای انجام این ورزش لازم است راکت بدمینتون داشته باشید. داشتن راکت بدمینتون مناسب به شما کمک می‌کند که یک بازی عالی انجام دهید و همچنین از بازی کردن لذت ببرید. خرید این وسیله مستلزم داشتن اطلاعاتی است که در ادامه به بیان آن می‌پردازیم.

خرید اینترنتی 44 مدل بهترین راکت بدمینتون در بازار
خرید اینترنتی ۴۴ مدل بهترین راکت بدمینتون در بازار

نکات مربوط به خرید راکت بدمینتون

راکت بدمینتون از یک قسمت دسته و یک قسمت سر ساخته شده است و بازی با آن به صورت دو نفره می‌باشد، اگر قصد خرید راکت بدمینتون را دارید بهتر است نکاتی که در ادامه بیان می‌شود را مورد مطالعه قرار دهید:

راکت بدمینتون از نظر استراتژی بازی، به سه دسته‌ی کنترلی، ترکیبی، قدرتی و سرعتی تقسیم بندی می‌شود که بیشتر برای افراد حرفه‌ای مطرح می‌شود.

دارای جنس چوبی، آلومینیومی، استیل و فیبر کربن است، اگر فردی مبتدی هستید بهتر است از جنس چوبی و فلزی برای بازی استفاده کنید اما برای افراد حرفه‌ای، جنس فیبر کربن‌ که آیرودینامیکی است مناسب­تر است.

وزن راکت بدمینتون نباید بسیار کم یا بسیار زیاد باشد، وزن معمولی آن بین ۸۰ تا ۱۱۵ گرم است.

طول آن به صورت میانگین ۶۸ سانتی‌متر است توجه داشته باشید که وزن زیاد راکت سبب آسیب دیدگی در سرشانه و مچ دست بازیکن می‌شود و مانع از سرعت عمل در ضربه زدن به توپ می‌شود.

خرید اینترنتی 44 مدل بهترین راکت بدمینتون در بازار
خرید اینترنتی ۴۴ مدل بهترین راکت بدمینتون در بازار

توجه داشته باشید که قسمت سر راکت بدمینتون باید صاف باشد و فاقد هرگونه برجستگی و یا شیب باشد.

از انعطاف‌پذیری مناسبی برخوردار باشد، برای تست کردن آن می‌توانید در هنگام خرید اندکی آن را خمیده کنید، اگر خم شد نشان‌دهنده‌ی این است که انعطاف پذیر است اما در غیر این صورت خشک بوده و انتخاب مناسبی برای خرید نمی‌باشد.

برای اندازه‌گیری دقت ضربه زدن آن، بهتر است که دسته راکت بدمینتون را در یک دست گرفته و با دست دیگر سری بدمینتون را بچرخانید، اگر نچرخید گزینه‌ی بسیار مناسبی برای خرید است و دارای دقت خوبی در ضربه زدن می‌باشد.

مقاومت راکت بدمینتون برای افراد مبتدی باید بیشتر باشد چرا که به علت ضربه‌های اشتباهی که در اثر ضربه زدن به توپ وارد می‌کنند باید مقاومت بیشتری داشته باشد.

راکت‌هایی که در بازار با وزن و طول معرفی شده موجود است برای افراد بالای ۱۰ سال مناسب است، اگر می‌خواهید برای کودکان زیر ده سال راکت بدمینتون خریداری نمایید بهتر است طول آن ۵۲ تا ۵۸ سانتی‌متر باشد، توجه داشته باشید که بچه‌هایی که از سنین پایین این بازی را انجام می‌دهند به سرعت می‌توانند مهارت خود را در انجام این ورزش افزایش دهند.

فشار تور در قسمت سر راکت را در هنگام خرید بررسی نمایید، با کف دست خود بر روی توری فشار دهید، چنانچه فرورفتگی تور راکت به اندازه‌ی ۱ میلی‌متر بود برای خرید گزینه‌ی مناسبی است.

دسته‌ی راکت به دو نوع حوله‌ای و لاستیکی تقسیم بندی می‌شود، اگر کف دست شما در حین بازی عرق می‌کند بهتر است مدل حوله‌ای آن را خریداری نمایید چرا که قدرت جذب عرق را دارد. مدل لاستیکی توانایی جذب عرق را نداشته و ممکن است از قدرت ضربات شما بکاهد.

بهتر است از برندهای شناخته شده مانند یونکس، ویکتور، لی بینگ و آدیداس استفاده کنید، چرا که می‌توانید با وارد کردن فشار متعادل بازی بهتری را تجربه کنید و در ضمن آسیب‌های احتمالی استفاده از آن نیز کمتر است.

 

خرید اینترنتی ۴۴ مدل بهترین راکت بدمینتون در بازار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۳۸
محمد دهقان

کیس کامپیوتر محفظه‌ای فلزی بوده که امکان اتصال قطعات مختلف از قبیل هارد، مادربرد، کارت گرافیکی و… را به شما می‌دهد همچنین از نفوذ گرد و غبار جلوگیری کرده و سبب می‌شود که قطعات خنک شده تا کارایی بهتری داشته باشند. خرید کیس کامپیوتر مستلزم داشتن نکاتی است که در این مقاله به بیان آن می‌پردازیم.

ضرورت خرید کیس کامپیوتر

 

لیست قیمت 44مدل بهترین کیس کامپیوتر + خرید
لیست قیمت ۴۴مدل بهترین کیس کامپیوتر + خرید

به منظور حفاظت از قطعات داخلی کامپیوتر لازم است که از کیس کامپیوتر استفاده کنید. کیس کامپیوتر کاربردهای مختلفی دارد که می‌توان به حفاظت در برابر گرد و غبار و ریختن مایعات بر روی آن اشاره کرد، همچنین یک فن داخل کیس کامپیوتر قرار دارد که به وسیله‌ی آن قطعات خنک می‌شوند، این امر کمک می‌کند که عمر مفید قطعات افزایش یافته و کارایی سیستم بالاتر برود.

منافذی که بر روی بدنه‌ی کیس قرار گرفته به گردش بهتر هوا کمک می‌کند و همچنین جنس فلزی بدنه باعث سریع خنک شدن می‌شود چرا که اگر به سرعت خنک نشود و گرما را درون خود نگه دارد، قطعات آسیب می‌بینند. ابعاد کیس کامپیوتر به گونه‌ای است که بتوانید آن را به راحتی حمل و جابجا کنید، خرید این وسیله مستلزم داشتن اطلاعاتی است که در ادامه به بیان آن می‌پردازیم.

نکات مربوط به خرید کیس کامپیوتر

کیس کامپیوتر وسیله‌ای است که این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند قطعات مختلف را درون آن تعبیه کرده و راحت‌تر مورد استفاده قرار دهید، همچنین از قطعات درون آن در برابر گرد و غبار و مایعات محافظت کرده و سبب می‌شود که قطعات خنک شوند. حال به بیان نکات مربوط به خرید این وسیله می‌پردازیم:

به منافذی که بر روی کیس کامپیوتر قرار دارند توجه کنید، این منافذ جنبه‌ی زیبایی نداشته و برای تهویه‌ی بهتر داخل کیس کاربرد دارد، کیسی را انتخاب نمایید که دارای منافذ بیشتر است.

 

قطعاتی مانند مادربرد، هارد، کارت گرافیکی و… در حین کار کردن خود، گرما تولید می‌کنند، گرمای تجمع یافته در داخل کیس، در قسمت بالایی تجمع می‌یابد، حال فنی که در قسمت بالایی آن قرار دارد، هوای گرم را از کیس خارج کرده و از طریق منافذی که بر روی بدنه قرار دارد، هوای جدید وارد و قطعات خنک می‌شوند به همین دلیل قدرت کشش فن بسیار مهم است. در برخی سیستم‌هایی که گرمای بسیار زیادی تولید می‌شود دو فن وجود دارد، یک فن مکنده در قسمت پایینی فن و یک فن دمنده در قسمت بالایی که شرایط بسیار بهتری را برای تهویه فراهم می‌کنند.

لیست قیمت 44مدل بهترین کیس کامپیوتر + خرید
لیست قیمت ۴۴مدل بهترین کیس کامپیوتر + خرید

صدایی که از کیس خارج می‌شود به دلیل چرخش پروانه‌های فن داخل کیس کامپیوتر است. توجه داشته باشید که هر چقدر فن کوچک‌تری داخل کیس قرار گرفته باشد صدای بیشتری را تولید می‌کند چرا که برای خنک کردن بهتر کیس نیاز است چرخش بیشتری داشته باشد. اما فن بزرگ‌تر با چرخش کم‌تر پروانه‌ها می‌تواند راحت‌تر کار خنک کردن و تهویه را انجام دهد بنابراین بهتر است که در هنگام خرید، کیس با فن بزرگ را انتخاب نمایید که صدای آن موجب مزاحمت شما نشود.

پنل قسمت جلویی کیس کامپیوتر به شما این امکان را می‌دهد که لوازم و قطعات جانبی را به راحتی به کیس متصل نمایید، به تعداد پورت‌های اتصالی در قسمت جلویی توجه داشته باشید، در برخی مدل‌های جدیدتر اطلاعاتی از قبیل دمای داخل کیس و یا سرعت چرخش فن نیز نمایش داده می‌شود که سبب می‌شود بتوانید مراقبت بیشتری را برای تهویه‌ی بهتر برای آن در نظر داشته باشید.

کیس صرفا یک محفظه برای قطعاتی است که در داخل آن نصب می‌گردد، بنابراین بهتر است کیسی را خریداری نمایید که توانایی ارتقای قطعات را داشته باشد چرا که شاید پس از مدتی بخواهید قطعات را ارتقاء دهید، به همین منظور کیس باید فضای مناسب را برای قطعه‌ی جدید داشته باشد در غیر این صورت مجبور به تعویض کیس هستید.

 

لیست قیمت ۴۴مدل بهترین کیس کامپیوتر + خرید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۴۲
محمد دهقان

میله بارفیکس از جمله وسایلی است که برای حفظ تناسب اندام و تقویت عضلات مورد استفاده قرار می‌گیرد، عضلات بالای نیم تنه تقویت شده و برای رفع قوز مناسب است. خرید این وسیله مستلزم دانستن نکاتی است که در این مقاله به بیان آن‌ها می‌پردازیم تا بتوانید انتخاب مناسب و کاربردی را تجربه کنید.

ضرورت خرید میله بارفیکس

میله بارفیکس یکی از لوازم تناسب اندام بوده که سبب تقویت عضلات می‌شود، دغدغه‌‌های کنونی زندگی شهری ممکن است است شما را درگیر خود کرده و مانع از انجام ورزش‌های روزانه شود، با داشتن میله بارفیکس در منزل می‌توانید در هر زمانی به انجام فعالیت به وسیله‌ی آن بپردازید. استفاده از میله بارفیکس و انجام حرکات ورزشی با آن فوایدی از قبیل تقویت تمام عضلات بدن، تقویت عضلات کمری و شکمی، کاهش میزان قوز و افزایش میزان سطح سلامت را به همراه دارد.

خرید این وسیله ممکن است در ظاهر کار ساده‌ای باشد، اما باید توجه داشته باشید که باید نکاتی را در هنگام خرید در نظر داشته باشید که بتوانید استفاده‌ی کاربردی از آن داشته باشید که در ادامه‌ی این مقاله به بیان آن می‌پردازیم.

نکات مربوط به خرید میله بارفیکس

 

33 مدل میله بارفیکس
33 مدل میله بارفیکس

یک میله‌ی فلزی بوده که به یک سطح وصل شده و فرد با آویزان شدن به آن به انجام ورزش می‌پردازد و بدین صورت عضلات بالای نیم تنه‌ی فرد درگیر شده و تقویت می‌شود. حال به بیان نکات مربوط به خرید میله بارفیکس می‌پردازیم:

جنس میله بارفیکس از آهن و یا استیل است و برای جلوگیری از زنگ نزدن آن، از روکش کروم استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که جنس‌های ضد زنگ برای خرید انتخاب مناسب‌تری هستند.

قطر میله بارفیکس را بر حسب اندازه‌ی دستان خود انتخاب نمایید، اگر دستان شما کوچک است مدل‌های با قطر کمتر و اگر دستانتان بزرگ است، مدل‌هایی با قطر بزرگ‌تر برایتان مناسب است.

مدلی را خریداری کنید که قابلیت تنظیم داشته باشد، اکثر چارچوب‌ها دارای عرض مشابه هستند اما برای این که بتوانید آن را بر روی هر نوع چارچوبی مورد استفاده قرار دهید بهتر است که قابلیت تنظیمی داشته باشد.

اگر از جمله افرادی هستید که می‌خواهید آن را به صورت مکرر مورد استفاده قرار دهید، بهتر است مدلی را خریداری نمایید که بر روی آن دستگیره‌ی پلاستیکی وجود داشته باشد، بدین صورت امکان تاول زدن، پینه بستن و یا خستگی دستانتان وجود نخواهد داشت و برایتان کاربردی است.

در هنگام خرید میله بارفیکس توجه داشته باشید که محصول خریداری شده نصب راحتی داشته باشد و در عین حال جای زیادی را اشغال نکند.

به قدرت تحمل وزن آن در هنگام خرید توجه داشته باشید، معمولا بر روی توضیحات محصول درج می‌شود که قابلیت تحمل وزن آن به چه صورتی است. بهتر است وزن خود و افرادی که می‌خواهند آن را مورد استفاده قرار دهند را در هنگام خرید در نظر داشته باشید.

بهتر است که پیچ‌های واشری برای نصب بهتر بر روی چهارچوب را به همراه داشته باشد.

ممکن است برخی از مدل‌های جدیدتر دارای کمک بارفیکس نیز باشند که قیمت آن را بالاتر می‌برد، توجه داشته باشید که این وسیله برای افراد مبتدی و یا افرادی که ساعات زیادی با آن کار می‌کنند مناسب است. روش کار با آن بدین صورت است که یک سمت آن روی میله بارفیکس قرار می‌گیرد و سمت دیگر آن برای قرار گرفتن پای فرد است، این وسیله‌ی کِشی (دارای ۵ کِش لاتکس است) به فرد کمک می‌کند که بتوانند راحت‌تر خود را به سمت بالا بکشد که قابلیت تنظیمی نیز دارد.

اگر می‌خواهید به وسیله‌ی میله بارفیکس حرکت شنای سوئدی را نیز انجام دهید، برخی میله‌ها دارای کمربند مخصوص هستند که می‌توانند به وسیله‌ی اتصال کمربند به میله این حرکات را نیز انجام داد.

 

لیست قیمت ۳۳ مدل میله بارفیکس + خرید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۹ ، ۱۰:۳۴
محمد دهقان
خرید 42 مدل بهترین جلیقه نجات شنا در بازار
خرید ۴۲ مدل بهترین جلیقه نجات شنا در بازار

یکی از وسایل ضروری در هنگام استفاده از وسایل تفریحی دریایی و یا ساحلی، جلیقه نجات شنا است که می‌‌توانید با استفاده از آن امنیت خود را بالاتر ببرید و همچنین امکان غرق شدن شما کاهش می‌‌یابد. اگر می‌‌خواهید این وسیله را خریداری کنید، با ما همراه باشید تا در این مقاله نکات مربوط به خرید آن را مورد بررسی قرار دهیم

کاربرد جلیقه نجات شنا

خرید ۴۲ مدل بهترین جلیقه نجات شنا در بازارانجام هرگونه تفریحات دریایی نیازمند استفاده از جلیقه نجات شنا است که بتوانید بدون نگرانی از غرق شدن، به انجام فعالیت خود بپردازید، با داشتن این وسیله دیگر نیاز نیست نگران موج‌‌های دریا در هنگام شنا باشید و یا هنگام شنا در سد، می‌‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. علاوه بر شنا، در هنگام قایق سواری نیاز است که از آن استفاده کنید چرا که ممکن است در اثر برخورد موج با قایق، به داخل آب بیفتید.

برخی از افراد عنوان می‌‌کنند که چون شنا کردن را به خوبی فرا گرفته‌‌اند نیازی به استفاده از جلیقه نجات شنا ندارند، این برداشت کاملا اشتباهی است چرا که ممکن است یک مرتبه دریا مواج شود و یا در اثر یک ضربه‌‌ی ناگهانی، قایق به یکباره واژگون شود، بنابراین به منظور رعایت جوانب احتیاط لازم است که از این وسیله استفاده کنید تا در صورت بروز مشکل، به سطح آب بیایید و امدادگران بتوانند شما را شناسایی کنند.

برای افزایش امنیت افرادی که از تفریحات دریایی استفاده می‌‌کنند، ضروری است که جلیقه نجات شنا به همراه داشته باشند، اگر این تفریحات را به صورت مستمر انجام می‌‌دهید، بهتر است یکی از آن‌‌ها را برای خودتان خریداری نمایید، با ما همراه باشید تا در ادامه نکات مربوط به خرید آن را مورد بررسی قرار دهیم.

نکات مربوط به خرید جلیقه نجات شنا

خرید 42 مدل بهترین جلیقه نجات شنا در بازار

جلیقه نجات شنا بر روی لباس فرد قرار می‌‌گیرد و به دلیل ویژگی‌‌های آن سبب می‌‌شود که فرد در هر شرایطی بر روی آب شناور بماند، اگر قصد خرید این محصول را دارید با ما همراه باشید تا نکات مربوط به خرید را مورد بررسی قرار دهیم:

در ابتدا، هدف خود را از خرید جلیقه نجات شنا مشخص کنید که می‌‌خواهید در آب‌‌هایی با چه عمق آن را مورد استفاده قرار دهید. جلیقه نجات شنا برای افراد حرفه‌‌ای از غیرحرفه‌‌ای جدا بوده و بالطبع هزینه‌‌ی بسیار متفاوتی را برای فرد در پی دارد، مدل‌‌های غیرحرفه‌‌ای برای استفاده در آب‌‌های کم عمق نیز مناسب است، اما برای دریاهای مواج و با عمق زیاد و یا سد، مدل‌‌های حرفه‌‌ای کاربرد بیشتری دارد.

میزان فشردگی فوم آن را در هنگام خرید در نظر داشته باشید، هرچه فوم جلیقه نجات شنا فشرده‌‌تر باشد، امکان نفوذ آب در آن کمتر بوده و کاربری آن برای افراد حرفه‌‌ای است. اما در مدل‌‌های غیر حرفه‌‌ای که فوم آن کیفیت پایین‌‌تری دارد، ممکن است مقداری آب به داخل آن نفوذ کند و برای افراد غیرحرفه‌‌ای مناسب باشد. البته برخی از مدل‌‌های جلیقه نجات شنا نیز وجود دارد که داخل آن با هوا پر می‌‌شود و بیشتر برای کودکان و یا افراد سبک وزن مورد استفاده قرار می‌‌گیرد.

دارای سایز بندی بوده و بهتر است آن را متناسب با سایز خود انتخاب کنید، البته اکثر مدل‌‌ها قابلیت تنظیمی داشته و برای سایز کوچکتر و بزرگ‌‌تر نیز مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. بهتر است بدانید که اگر از جلیقه نجات شنا با سایز کوچک‌‌تر از خود استفاده کنید، در صورت بروز حادثه، قادر نیست که وزن شما را تحمل کند و شما را روی سطح آب نگه دارد و همچنین اگر سایز بزرگ‌‌تر باشد ممکن دستگاه تنفس شما را دچار مشکل کند.

در هنگام خرید بهتر است آن را تن بزنید و مطمئن شوید که طراحی آن به گونه‌‌ای است که احساس راحتی می‌‌کنید، برخی از مدل‌‌ها حالت تنظیمی دارد و به راحتی می‌‌توانید آن را به اندازه‌‌ی خود تنظیم کنید و افراد مختلفی در سایزهای مختلف آن را مورد استفاده قرار دهند. سهولت در تن کردن آن را نیز ارزیابی کنید، مدل‌‌هایی که در کوتاه‌‌ترین زمان بر تن شما قرار می‌‌گیرند، در اولویت هستند. قفل، بند و یا زیپ آن را امتحان کنید که کیفیت بالایی داشته باشند.

برخی از مدل‌‌های جدید دارای قابلیت خود باد شوندگی هستند، بدین معنی که در هنگام پوشیدن جلیقه نجات شنا در قایق، مانند یک جلیقه ساده عمل می‌‌کند اما زمانی که در آب قرار بگیرید، به سرعت باد می‌‌شود و شما را بر روی سطح آب شناور می‌‌سازد.

به دوخت جلیقه نجات شنا دقت کنید، مقاومت بالای نخی که برای دوخت آن استفاده شده است، سبب می‌‌شود که عمر مفید آن را افزایش دهد و مقاومت آن را بالاتر ببرد. برخی از مدل‌‌های موجود در بازار ممکن است دارای دوخت پرسی باشد و با کمترین فشار، دوخت آن باز شود و کارایی زیادی ندارد.

به لایه‌‌ی بیرونی جلیقه نجات شنا در هنگام خرید دقت نمایید، لایه‌‌ی خارجی از جنس برزنت و یا نئوپرن، بیشتر در مدل‌‌های حرفه‌‌ای کاربرد دارد چرا که ضد آب بودن آن سبب می‌‌شود که راه ورود آب بسته شود.

به یاد داشته باشید که خرید از برندهای شناخته شده و فروشگاه معتبر می‌‌تواند کیفیت کالای خریداری شده را تضمین کند

 

خرید ۴۲ مدل بهترین جلیقه نجات شنا در بازار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۹ ، ۱۰:۲۹
محمد دهقان

لیزر پوینتر وسیله‌‌ای است که با متمرکز کردن نور، کاربردهای مختلفی در نجوم، پزشکی، کشاورزی، صنعت، آموزش، دریانوردی و… دارد. کاربرد وسیع آن سبب شده که طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد، اگر از کاربرد و یا نکات مربوط به خرید لیزر پوینتر آگاهی ندارید، با ما همراه باشید تا در این مقاله به بیان آن بپردازیم.

کاربرد لیزر پوینتر

لیزر پوینتر وسیله‌‌ای است که عملکرد آن با باتری است و از خود نور تولید می‌‌کند و در دریانوردی، نجوم، کشتیرانی، جاده سازی و… کاربرد دارد. افرادی که اهل جستجو در طبیعت هستند و یا دریانوردی را دوست دارند، به وسیله‌‌ی این دستگاه می‌‌توانند دیگران را از حضورشان مطلع کنند، بدین صورت که با دنبال کردن منبع نور، می‌‌توانند به شما برسند. همچنین در مراکز تفریحی، پارک‌‌ها و… نیز با ساختن اشکال مختلف نوری در آسمان و یا بر روی زمین می‌‌تواند افراد زیادی را سرگرم کند.

استفاده‌‌ی دیگری که از لیزر پوینتر می‌‌شود بدین شکل است که بر روی تفنگ‌‌های شکاری قرار می‌‌گیرد تا شکارچی بتواند با ضریب خطای کمتری هدف را بزند، در کشاورزی برای داشتن خط کشت مناسب استفاده می‌‌شود و یا در پزشکی کاربرد دارد. این وسیله نیز مانند تمامی وسایلی که در طول زمان دچار تغییرات شدند، تغییراتی در برد و رنگ نور آن اعمال شده است، نورهای تک رنگ سبز، آبی، قرمز، بنفش از جمله رنگ‌‌هایی هستند که در بازار موجود هستند. نکته‌‌ی مهمی که در مورد لیزر پوینتر وجود دارد این است که هرگز سعی نکنید از روی کنجکاوی آن را به داخل چشم دیگران بیاندازید، چرا که به دلیل بالا بودن انرژی موج‌‌های آن، سبب آسیب به بافت چشم می‌‌شود.

اگر سری به بازار زده باشید متوجه شباهت ساختاری انواع لیزر پوینتر به یکدیگر شده‌‌اید، در واقع باید عنوان کرد که این نوع لیزرها از نظر ساختاری بسیار مشابه یکدیگر هستند و تنها تفاوت آن‌‌ها مربوط به کیفیت و نوع رنگی است که از خود ساطع می‌‌کنند، اگر قصد خرید این محصول را دارید، با ما همراه باشید تا نکات مربوط به انتخاب آن را مورد بررسی قرار دهیم.

نکات مربوط به خرید لیزر پوینتر

لیزر پوینتر وسیله‌‌ای است که می‌‌تواند نور را متمرکز کند، برخلاف لامپ که نور را در تمامی جهات از خود ساطع می‌‌کند، به همین دلیل می‌‌تواند برد بیشتری را نسبت به لامپ داشته باشد. حال به بیان نکات مربوط به خرید لیزر پوینتر می‌‌پردازیم:

در ابتدا نوع استفاده‌‌ی خود از لیزر پوینتر را مشخص کنید، این که دقیقا می‌‌خواهید چه بردی برایتان داشته باشد، در پزشکی می‌‌خواهید از آن استفاده کنید یا در صنعت، آموزش، کشاورزی، ستاره شناسی و یا غیره؟ با مشخص شدن نوع فعالیت به راحتی می‌‌توانید برد مورد نظر را انتخاب کنید، برخی از لیزرها دور برد هستند و برخی دیگر کوتاه برد که بستگی به نوع کاربری آن دارد.

پیچ تنظیم کننده فوکوس آن را به دقت ارزیابی کنید، که تا چه حد می‌‌تواند نور را برایتان متمرکز کند.

جنس لیزر پوینتر از آلیاژهای مختلف فلزی است، مدل‌‌های ضد زنگ آن انتخاب مناسب‌‌تری بوده و کاربرد وسیع‌‌تری دارد.

نوری که از لیزر ساطع می‌‌شود در رنگ‌‌های مختلف می‌‌باشد، لازم است بدانید که رنگ سبز آن برای استفاده مناسب‌‌تر بوده و کمتر چشم را اذیت می‌‌کند و پس از رنگ سبز، رنگ آبی، قرمز و بنفش قرار دارد.

برخی از مدل‌‌ها دارای چندین کاربرد هستند که می‌‌توانند انتخاب مناسب‌‌تری باشند، به طور مثال هم می‌‌توان به صورت جداگانه مورد استفاده قرار داد و هم بر روی اسلحه و یا تفنگ شکاری نصب می‌‌گردند و یا دارای سری اضافه هستند که توانایی لیزر شو به آن‌‌ها می‌‌دهد.

دارای باتری‌‌های مخصوص هستند که شارژ می‌‌شوند، در هنگام خرید به میزان ساعتی که باتری‌‌ها شارژ را در خود نگه می‌‌دارند توجه داشته باشید.

اگر میزان زوم و تنظیمات مربوط به لیزر پوینتر اهمیت بسیار بالایی برایتان دارد و یا می‌‌خواهید این وسیله را برای استفاده به کارآموزان خود بدهید، بهتر است مدل‌‌هایی را انتخاب کنید که دارای کلید برای قفل کردن بر روی حالت مورد نظر هستند، بدین ترتیب امکان به هم ریختن تنظیمات وجود ندارد.

اگر می‌‌خواهید لیزر پوینتر را همیشه به همراه داشته باشید به وزن و حجمی آن توجه داشته باشید که در عین وزن سبک بتواند فضای کمتری را اشغال کند.

خرید از برندهای معتبر و گارانتی مناسب به شما اطمینان می‌‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانید آن را رفع کنید، همچنین با خرید از برندهای نامعتبر ممکن است پس از مدتی سیم‌‌های آن دچار اتصالی شده و یا لامپ آن بسوزد و هزینه‌‌ی شما از بین برود.

مدل‌‌های بند دار آن برای استفاده کاربردی‌‌تر بوده، بدین ترتیب بند آن به راحتی دور دست و یا گردن قرار می‌‌گیرد و دیگر نگران گم شدن آن نیستید.

از محکم بودن بدنه‌‌ی لیزر پوینتر در هنگام خرید اطمینان حاصل نمایید، چرا که ممکن است در حین استفاده ضربه ببیند، بنابراین مهم است که از استحکام بالایی برخوردار باشد.

 

لیست قیمت ۴۸ مدل لیزر پوینتر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۹ ، ۱۰:۲۶
محمد دهقان